Reklamacje i zwroty
1. Zwroty
1.1 Klient ma prawo do zwrotu towaru zakupionego w sklepie Tool Zone Elektronarzędzia w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru.
1.2 Towar podlegający zwrotowi nie może wykazywać żadnych śladów użytkowania, powinien być kompletny, zwrócony w oryginalnym opakowaniu i całą jego zawartością. Towar musi być nowy i nadawać się do ponownej odsprzedaży.
1.3 Aby zgłosić zwrot, skontaktuj się ze sklepem drogą elektroniczną na adres e-mail: reklamacje@toolzone.pl, podając numer zamówienia, imię i nazwisko oraz numer konta bankowego, na który ma zostać dokonany zwrot środków. Następnie pobierz i wypełnij formularz zwrotu który dołączysz do przesyłki wraz z dowodem zakupu,kartą gwarancyjną oraz jeżeli gwarancja została przedłużona na okres 3 lat - certyfikatem.
Gotowy formularz do pobrania dostępny jest TUTAJ
1.4 Po zgłoszeniu zwrotu, odeślij paczkę na adres
Tool Zone Elektronarzędzia
ul. Legionów Polskich 9
41-300 Dąbrowa Górnicza
z dopiskiem: ZWROT
1.5 Przesyłki zwrotne mogą być realizowane wyłącznie ubezpieczoną przesyłką kurierską, umożliwiającą oględziny towaru w obecności kuriera. Inne przesyłki nie będą przyjmowane.
Nie przyjmujemy paczek za pobraniem oraz nie odbieramy z paczkomatu.
1.6 Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.
1.7 Do trzech dni od otrzymania zwrotu zostanie sprawdzony stan zwróconych produktów
1.8 Jeżeli produkt będzie nienaruszony Sklep zobowiązuje się do dokonania zwrotu środków w terminie maksymalnie 14 dni od daty otrzymania zwracanego towaru na konto bankowe podane w formularzu zwrotu.
1.9 Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu.
2. Reklamacje
Posiadając produkt zakupiony na ToolZone.pl, masz dwie opcje zgłoszenia reklamacji gwarancyjnej: możesz skorzystać z Autoryzowanego Serwisu Producenta lub za pośrednictwem naszego sklepu..
1. Zgłoszenie w Autoryzowanym Serwisie Producenta:
Najszybszym sposobem jest skorzystanie z Autoryzowanego Serwisu Producenta, co zapewni sprawną realizację roszczeń gwarancyjnych. Szczegółowe informacje o warunkach gwarancji, dane kontaktowe do serwisu i dokładną procedurę zgłoszenia reklamacji znajdziesz na karcie gwarancyjnej lub na stronie producenta. Możesz też napisać na reklamacje@toolzone.pl a my pomożemy w procesie reklamacyjnym.
Warto również bezpośrednio skontaktować się z Autoryzowanym Serwisem np. poprzez infolinię, gdyż wiele usterek bądź nieścisłości może być usuniętych bez zbędnego odsyłania towaru na serwis.
2. Zgłoszenie za pośrednictwem naszego sklepu
Możesz zgłosić reklamację gwarancyjną za pośrednictwem naszego sklepu. Skorzystaj z przygotowanego formularza reklamacyjnego lub przygotuj własny opis reklamacji z dokładnym opisem usterki i danymi kontaktowymi. Wyślij na reklamacje@toolzone.pl zgłoszenie reklamacyjne.
Po zgłoszeniu reklamacji, odeślij paczkę firmą kurierską na adres:
Tool Zone Elektronarzędzia
ul. Legionów Polskich 9
41-300 Dąbrowa Górnicza
z dopiskiem: REKLAMACJA
Umieść formularz reklamacji w środku przesyłki.
Reklamowany towar należy odpowiednio przygotować do transportu, zapewniając bezpieczeństwo przed ewentualnymi dodatkowymi uszkodzeniami.
Reklamowany produkt powinien być odesłany wraz z wszystkimi akcesoriami znajdującymi się w zestawie (często przyczyna usterki nie leży w samym urządzeniu ( lecz np. akumulatorze, ładowarce )
W przypadku otrzymania urządzenia niekompletnego w osprzęt (np. brak osłony tarczy, brak uchwytu), części te zostaną uwzględnione w stosownej ofercie naprawy. Jeżeli części te mają zostać pominięte podczas naprawy, prosimy o dołączenie stosownej informacji podczas zlecenia urządzenia do naprawy.
Wraz z reklamowanym towarem prosimy dołączyć kopię lub oryginał dowodu zakupu, kartę gwarancyjną, a w przypadku narzędzi objętych rejestracją – także certyfikat rejestracji.